~~~~ Perspektywa Frankie ~~~~
-Dziewczyny jestem w ciąży - jeszcze bardziej się popłakałam
- To świetnie Frankie . Gratulacje !!-powiedziały wszystkie jednocześnie i przytuliły mnie
- Przecież to świetna wiadomość to dlaczego płaczesz ? - Zapytała mnie się Vanessa
- Bo Wayne nie chce mieć na razie dzieci i co ja teraz zrobię? - rozpłakałam się na wieki , nie mogłam przestać płakać
Rochelle i Una musiały się już zbierać i przytuliły mnie i poszły . Zostałam z Mollie i Vanessą
- Frankie wiesz ,że musisz powiedzieć to Waynowi ?- zapytała się z raczej stwierdziła Mollie
-Tak wiem ale pomożecie mi mu to powiedzieć ,bo ja nie chcę być sama jak mu to powiem oki a za jakieś 2 godziny przyjdzie.
- Oki ja mogę zostać . A może żeby trochę poprawić humor to oglądniemy sobie jakieś śmieszne komedie . Co ?-Zapytała się Vanessa
- Spoko . To obydwie dzisiaj zostajecie u mnie na noc oki ?- zapytałam się dziewczyn
-Oki - wykrzyknęły obydwie na raz
~~~~ 2h później~~~~
Wayne wciąż nie przychodził . Martwiłam się o niego. Nagle zadzwonił do mnie telefon nie znany .
Rozmowa telefoniczna f:Frankie k-ktoś po drugiej stronie
f: Tak słucham ?
k: Mamy twojego chłopaka jeżeli chcesz go odzyskać to musisz uzbierać 10 milionów w 48h . Jeżeli nie zdążysz twój chłopak umrze . Nie możesz wzywać policji , bo szybciej umrze.
Koniec rozmowy
Jezu kto to był ? I dlaczego porwał Wayne ? Ale wiem ,że muszę uzbierać tą kwotę , bo w końcu jest to mój chłopak i on jest ojcem mojego dziecka .
-Frankie co się stało ? Dlaczego znowu płaczesz ?- Zapytała się Vanessa bo jako pierwsza to zauważyła
-Bo ... b-bo oni mają Wayne - jąkałam się trochę .Jak to powiedziałam jeszcze bardziej się rozpłakałam
- Frankie ale jak to mają go ? I kto go ma ? - zapytała się tym razem Mollie
- Nie wiem kto go ma ale na pewno porywacze . Nie rozpoznałam głosów ,które były w telefonie po drugiej stronie - powiedziałam
-Jezu musimy to zgłosić na policję - powiedziała Vanessa
- Vanessa nie możemy tego zgłosić na policję , bo on umrze . Muszę uzbierać 10 milionów w 48h .
Z tego wszystkiego nie wiem kiedy ale zasnęłam na sofie w salonie . Wstałam Gdy nagle .....

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz